Exposició Fugi(R)fugi - Empordoneses 2016

Empordoneses 2016

7ª Exposició col·lectiva multidisciplinar

Exposició del 7 d'octubre al 6 de novembre de 2016

Inauguració: Divendres, 7 d'octubre a les 20h.

Una trentena d'artistes de diferents disciplines (pintors, escultors, performers, escriptors, ballarins, etc.) presenten les seves creacions, les quals tenen totes un mateix fil conductor: el concepte de Refugiat, atesa la situació d´emergència humanitària que viu Europa des del passat estiu. Es per aquest motiu que el nom de la mostra és fugiRfugi, fent un joc de paraules amb el verb fugir i el concepte de refugi. Empordoneses pretén així promoure el debat i sacsejar les consciències sobre un fet de candent de l´actualitat.

Els participants a fugiRfugi són: M. Mercè Cuartiella, Mònica Grygier, Fiona Morrison, Clara Gassiot, Carme Sanglas, Tura Sanz Sanglas, Ramon Fort, Núria Surribas, Joan Casellas, Esther Julià, Mònica Quintana, Yvonne Heinnert, Ron de la Fuente, Ester Marcos, Lluís Bosch, Elisa Casanoves, Narcis Coderch, Montse Cufí, Jordi Casals, David Ruiz, Àngel Burgas, Mònica Soler Ranzani, Josep Pérez, Isabel Guzmán, Cristina Vilà, Miquel Duran i Jacint Casademont.

Més informació a:

Tramuntana tv

Empordoneses (Blog)

Setmanari Empordà (febrer 2016)

<<  <  Abril 2024  >  >>