Dis, 18. Mai 2024
Altres Activitats Futura

Dia Internacional dels Museus 2024

Jornada de portes obertes al MUME

Disseny sense titol 28

Dissabte, 18 de maig, entrada gratuïta al MUME al llarg de tot el dia, de 10 a 18h.

Aquest 2024 l’ICOM proposa celebrar el Dia Internacional dels Museus amb el lema 'Museus per l'educació i la investigació', que subratlla el paper fonamental de les institucions culturals a l'hora de proporcionar una experiència educativa holística. Aquest dia aposta per un món més conscient, sostenible i integrador.

Els museus són centres educatius dinàmics que fomenten la curiositat, la creativitat i el pensament crític. El 2024, reconeixem la seva contribució a la investigació, proporcionant una plataforma per a l'exploració i la difusió de noves idees. Des de l'art i la història fins a la ciència i la tecnologia, els museus són espais vitals on l'educació i la investigació convergeixen per donar forma a la comprensió del món.

Pel DIM 2024 es convida a la ciutadania a repensar l'educació i imaginar un futur en què l'intercanvi de coneixements transcendeixi les barreres, on la innovació s'uneixi a la tradició. El 18 de maig, és un bon moment per explorar la riquesa de coneixements que ofereixen els museus i, junts, construir un món més informat i inclusiu.

Més informació al web de l'ICOM.

<<  <  Abril 2022  >  >>