Exposició: Un llarg camí. Bòsnia, la vergonya d'Europa, de Miquel Ruiz

Sam, 3. mai 2008 - Ven, 11. juillet 2008
Catégorie:
Exposició Temporal Històric

Exposició Un llarg camí. Bòsnia, la vergonya d'Europa.

Fotografies de Miquel Ruiz.

:Del 3 de maig a l'11 de juliol de 2008.

Miquel Ruiz és un reporter gràfic que ha viatjat per diferents zones on hi ha conflictes de caire bèl·lic i que provoquen dissortats desplaçaments de població. La guerra de Bòsnia-Hercegovina el va impactar i d'això en va sorgir un colpidor reportatge sobre Srebenica. En aquesta ocasió l'autor va proposar la mostra d'un conjunt de fotografies en format de plotters de dimensions considerables que versaven sobre la quotidianitat de Sarajevo en els primers anys noranta, quan va ser l'escenari d'un perllongat setge. Una ciutat que va veure com d'un dia per l'altra, gran part dels seus ciutadans van haver de fugir, mentre n'arribaven d'altres per protegir-se dels atacs serbis, al mateix temps que la població que va quedar-se a la ciutat esdevenia, en part, exiliada sense moure's de casa.

L'exposició va tenir molt públic, amb un acte d'inauguració molt concorregut on hi van assistir exiliats bosnians residents a Catalunya.

Per a més informació sobre aquesta exposició, podeu descarregar el document word amb la nota de premsa.

virtual visitfra1 250p

StorymapENG

WebdocENG

<<  <  Mars 2024  >  >>