Exposició: Ausencias

Catégorie:
Exposició Temporal Històric

Exposició Ausencias

Fotografies de Gustavo Germano (Argentina).

“Ausencias” és un projecte expositiu que parteix de material fotogràfic d’àlbums familiars. En concret es tracta de catorze casos de persones desaparegudes durant la dictadura militar argentina entre 1976 i 1983. El fotògraf, Gustavo Germano, retorna trenta anys després, acompanyant a amics i familiars als mateixos llocs on s’havien fet les fotografies amb les persones que ja no hi són a causa de la repressió. De manera subtil, però molt dramàtica, aquestes fotografies reflecteixen les absències d’uns éssers estimats i situen en l’epicentre del trauma que travessa actualment la identitat argentina a causa del seu passat recent. La mostra, amb presència de testimoniatges directes dels successos, ha tingut un ressò considerable en els mitjans i té una assistència de públic remarcable.

Del 4 d’octubre al 31 de desembre de 2008

Per a més informació sobre aquesta exposició, podeu descarregar el document word amb la nota de premsa.

virtual visitfra1 250p

StorymapENG

WebdocENG

<<  <  Mars 2024  >  >>