Exposició: La Gran Guerra en imatges. 1914-1918

Dis, 3. Juliol 2010 - Diu, 5. Setembre 2010
Exposició Temporal Històric

Exposició: La Gran Guerra en imatges. 1914-1918

Exposició fruit d'una col·laboració amb el Museu d'Història de Catalunya i Caixa de Sabadell. Aquesta exposició, que es va veure a Barcelona al MHC el 2009, es mostrarà al MUME durant els mesos d'estiu. Es tracta del fons d'imatges de la Gran Guerra recollit a l'Archivo General de Palacio i del qual s'han seleccionat 107 fotografies de les 4000 existents.

La Gran Guerra en el MUME pren sentit perquè podríem afirmar que fou el conflicte en què es va gestar tot el que vindria després: guerres ideològiques, massacres indiscriminades, desplaçaments forçosos de població i, sobretot, les conseqüències del final del conflicte que crearen les condicions per l'ascens dels totalitarismes i la crisi de les democràcies. Entendre el segle XX suposa conèixer amb profunditat la primera conflagració mundial. A més, cal tenir en compte el valor documental i gràfic de les fotografies exposades.

Exposició del 3 de juliol al 5 de setembre de 2010.

Per a més informació d'aquesta exposició, us podeu descarregar el document word amb la nota de premsa.

<<  <  Agost 2022  >  >>