Div, 5. Novembre 2010 - Dil, 22. Novembre 2010
Art i memòria històric

Art i memòria: Rosa Brugat

Rosa Brugat. Artista visual empordanesa.

Exposició de l'obra: “Ungles pintades”  (fotografia digital, impresa directament sobre metacrilat, 92 x 150 cm)

Ungles pintades de diferents colors per tapar “fongs i malalties politiques o quotidianes”…per obrir camins cap a un món més positiu..o la  recerca d’un món més lliure.

L'exposició d'aquesta obra de Rosa Brugat es va poder veure al hall del MUME des del 5 al 22 de novembre de 2010.

Art i memòria. Propostes artístiques contemporànies

Aquest espai –que compta amb la col·laboració puntual del col·lectiu Maçart- es dedica a la mostra periòdica de propostes artístiques contemporànies que tenen com eix del seu treball les relacions entre l’art i la memòria -individual i col·lectiva- associada a fets històrics i polítics. En aquest sentit, es dóna prioritat a aquelles obres que, a partir d’un esguard documental, emotiu i reflexiu, tenen en consideració la funció i influència que poden exercir la memòria i la figura del testimoni tant en la comprensió de la història del segle XX, com en una possible aproximació crítica a la complexitat del món actual.

<<  <  Març 2024  >  >>