Div, 27. Gener 2012 - Diu, 29. Gener 2012
Altres Activitats Històric

Rivesaltes in et ex

Divendres, 27 de gener, a partir de les 14h.

Sala d'exposicions temporals

Museu Memorial de l'Exili (MUME)

Projeccions del 27 al 29 de gener.

En coincidència amb el Dia Internacional de record de les víctimes de l'Holocaust, el MUME acull el treball Rivesaltes in et ex situ, realitzat per alumnes del Lycée Claude Simon sobre el camp de concentració de Ribesaltes. Dirigits per l'artista Séverine Peron, els estudiants de batxillerat durant un any han portat a terme un seguit d'intervencions a l'entorn de la significació de l'internament i la deportació tenint com a referent els vestigis actuals del camp de Ribesaltes. El resultat d'aquest projecte, documentat en vídeo i fotografies, es presentarà a la sala d'exposicions termporals del MUME i comptarà amb la presència de tots els implicats (al voltant de 60 alumnes).

La jornada de presentació serà oberta al públic en general. Aquest projecte pedagògic i artístic té el suport de la DRAC Languedoc-Roussillon i del Consell General dels Pirineus Orientals.

<<  <  Agost 2021  >  >>