Dij, 28. Juny 2012
Altres Activitats Històric

Actes de cloenda del projecte docent "Albera sense frontera"

El MUME va acollir, el dijous 28 de juny 2012, la cloenda del projecte d'intercanvi educatiu transfronterer“Albera sense frontera”.

Aquest programa pedagògic té com a objectiu la col·laboració transfronterera. A partir de l’obertura de petites escletxes, vol ajudar el conjunt de la comunitat educativa a conèixer-se millor, a compartir la riquesa del patrimoni natural i històric, a percebre millor la proximitat territorial i cultural i, ben segur, a entendre més bé la realitat que els envolta i els educa.

La cloenda del curs va consistir en un berenar-tertúlia al bell mig de l’Albera, al MUME, Museu Memorial de l'Exili, a La Jonquera. En aquesta trobada, igual que ens les anteriors, hi participaren responsables dels Serveis Territorials a Girona, del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics, dels Serveis Educatius de l’Alt Empordà i de la Inspecció d’Acadèmia de Perpinyà.

Més informació a l'enllaç següent:

Informació del Servei Educatiu de l'Alt Empordà, procedent de CANAL NORD (Novembre de 2011):

<<  <  Març 2021  >  >>