Camins de l'exili (2-2018). Sortida cultural Museu d'Història de Girona - MUME

Dis, 14. abril 2018
Altres Activitats Històric

Camins de l'exili (2). Girona-Agullana-La Vajol-Coll de Lli-La Jonquera

Sortides culturals i commemoratives, amb trajectes que emulen els que milers de persones van emprendre obligats a inicis de 1939.

Foto

El Museu d'Història de Girona i el Museu Memorial de l'Exili proposen una lliçó divulgativa d’història i un acte cívic en record.

Dissabte 14 d'abril, de 8 a 20 h
GIRONA- AGULLANA- LA VAJOL- COLL DE LLI- LA JONQUERA
Passejada pels llocs relacionats relacionats amb els darrers dies de la Catalunya Republicana.
Data límit: 19 de març

Visitarem l’Exposició permanent de l’exili cultural català de 1939 d’Agullana i farem una  petita ruta per Agullana i arribarem al Mas Perxés de la mà d’Enric Pujol i Enric Tubert. Després pujarem a La Vajol i anirem al Coll de  Lli. Després de dinar visitarem el MUME i l’exposició temporal “Camp dels Haras, 1939. Fontserè i Clavé a la llum de Martí Vives” amb el  director del MUME, Jordi Font.

Preu per sortida: 40 euros - 35 euros socis Club Girona Cultura i Amics MUME.

Inclou autocar+ dinar + entrades

Més informació i reserves al web del Museu d'Història de Girona.

Properament està prevista una sortida més:

Dissabte 12 de maig, de 8 a 20 h
GIRONA- CAMPRODON- PRATS DE MOLLÓ
Parlarem dels passos de frontera durant la Guerra Civil i la postguerra. Visitarem indrets on s'ubicaren camps de concentració provisionals per als refugiats republicans.
Data límit: 27 d'abril

<<  <  Abril 2024  >  >>