Presentació del Documental: Palabras de Mamita

Presentació del Documental: Palabras de Mamita
Dic, 16. Novembre 2016
Altres Activitats Històric

Presentació del Documental "Palabras de Mamita" (2015)

Dimecres, 16 de novembre de 2016 a les 12h

A l’Espai - hall del MUME

Projecció del documental “Palabras de mamita”, realitzat per Natàlia Carbonell, Carla Ferrerós, Robert Molina i Míriam Seguí. El documental relata la biografia de Joana Colom, una mestre nascuda a Garrigàs l'any 1899, que es va exiliar a la Unió Soviètica després de la Guerra Civil.

La presentació del documental comptarà amb la participació de: Salomó Marquès, Carla Ferrerós i Natàlia Carbonell.

Aquest documental, creat per Natàlia Carbonell, Carla Ferrerós,  Robert Molina i Míriam Seguí, ha guanyat el II Concurs d'Autobiografies lingüístiques 2015, organitzat per L’Alzinar, societat recreativa i cultural de Masquefa, juntament amb la Fundació Aurèlia Figueras, el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona i la Xarxa Vives d'Universitats.

Es basa en la biografia de Joana Colom, una mestra exiliada i compromesa socialment i políticament i en l’ús social de la llengua a través del seu testimoni.

Aquesta és una activitat complementària a l'exposició temporal "Pepita i Elisa Úriz Pi. De Badostáin a Berlín Oriental. Història i compromís de les germanes Úriz" que es podrà veure al MUME del 12 de novembre de 2016 al 26 de febrer de 2017.

<<  <  Abril 2020  >  >>