Concert: Daud Khan "Homenatge a l'Afganistan"

Concert: Daud Khan "Homenatge a l'Afganistan"
Dis, 6. Setembre 2008
Altres Activitats Històric

Concert de música afganesa, Homenatge a l'Afganistan, a càrrec del músic exiliat Daud Khan.

Dissabte, 6 de setembre de 2008.

Daud Khan va néixer a Kabul l'any 1955. Aquest músic actua freqüentment a Europa, EUA i Índia. És també el cap d'estudis de l'Acadèmia de Música índia de Colònia (Alemanya). Entre la seva discografia destaca l'àlbum tribute to Afganistan". És dels pocs músics afganesos que es prodiga en concerts a Occident. En els seus recitals ofereix una visió panoràmica de les tradicions musicals del seu país. Unes tradicions totalment amenaçades amb la desaparició, després d'anys de guerres, exilis i fonamentalismes religiosos. Des del seu exili a Alemanya, Daud Khan lluita per preservar l'herència musical del seu poble. El que està en joc és la memòria de tot un poble i la destrucció d'una part important del seu patrimoni cultural. La presència de públic fou molt notable i es palesar la integració del museu en el territori circumdant.

"

<<  <  Març 2024  >  >>