Ruta MHG Els camins de l’exili 2020 (1/3)

Ruta MHG Els camins de l’exili 2020 (1/3)
Dis, 22. Febrer 2020
Altres Activitats Històric

Ruta Museu d’Història de Girona “Els camins de l’exili” (1/3): Girona- Darnius- La Vajol- Coll de Lli

Dissabte, 22 de febrer de 2020, de 8 a 20h

Ruta pels indrets relacionats amb els darrers dies de la Catalunya Republicana i l'evacuació del patrimoni cultural i els fons del Banc d'Espanya.

Els camins de lexili Cartell 2020 001r

Visita al Mas Can Descals, a Darnius, dipòsit d'obres d'art i seu de la Generalitat de Catalunya, durant la Retirada. La ruta continua fins a la Mina Canta, a la Vajol. Dinar a la mateixa població i itinerari a peu fins el pas fronterer del Coll de Lli, lloc de pas de la retirada per on travessaren els presidents Azaña, Companys, Aguirre i Martínez Barrio.

Guiatges:
Salomó Marquès, professor emèrit d'Història de l'Educació de la UdG
Joaquim Nadal, professor emèrit d'Història de la UdG i director de l'Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural
Gemma Domènech, Directora general de Memòria Democràtica

Places limitades
Cal inscripció prèvia
Pagament anticipat per transferència
Data límit d'inscripció i pagament: 3 de febrer
Horari de 8 a 20 h
Preu: 40 € - 35 € Girona Cultura
[Inclou autocar+ dinar + guiatges]

Informació i reserves al web del MHG.

Organitza: Ajuntament de Girona, MHG i MUME amb el suport de: Memorial Democràtic, Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona.

<<  <  Març 2024  >  >>