Rutes de l'exili - Un dia per a la memòria 2021 - La Vajol

Altres Activitats Històric

RUTES DE L’EXILI - UN DIA PER A LA MEMÒRIA

Abril 2021 - Octubre 2021

Camins de l’exili: monuments de la Vajol, la Mina Canta i el Coll de la Manrella

Diumenge 2 de maig

Començarem la jornada visitant els monuments més emblemàtics de la Vajol. Seguirem la ruta a peu fins arribar a la Mina Canta, una antiga mina de talc on Juan Negrín va manar amagar una remesa d’obres d’art del museu del Prado, així com els fons i les divises del Banc d’Espanya. Havent tornat de la mina, ens desplaçarem en vehicle fins al Coll de Manrella, un dels passos fronterers importants de l’època, on trobarem el cèlebre monument a Lluís Companys.

Lloc de trobada: Aparcament de la Vajol.

El Museu Memorial de l’Exili presenta la tercera edició de les Rutes de l’exili. Un seguit de sortides a diferents indrets vinculats a l’exili de 1939, pensades per a usuaris individuals o petits grups: amics, família, parella...

A tenir en compte:

• L’horari previst de les activitats és de mitja jornada (10h a 14h).
  • Cal inscripció prèvia i la realització de l’activitat queda subjecte a un mínim d’inscrits.
  • Els desplaçaments es realitzen en transport propi del participant i el dinar no està inclòs.

PREUS:

Adults: 15€

Joves de 12 a 17 anys: 8€

Gratuït fins a 11 anys

Descompte de 3€ en el preu per a grups a partir de 6 participants.

APUNTA’T

<<  <  Març 2024  >  >>