Presentació del llibre: L'architecture inquietée par l'oeuvre d'art. Mémorial Dani Karavan

Dis, 18. Març 2017
Altres Activitats Històric

El  MUME (Museu Memorial de l'Exili) i l'Associació Passatges de Cultura  Contemporània, de Portbou, us conviden a la

Vetllada d'arquitectura /Soirée d'Architecture

amb la presentació del llibre:

"L'architecture inquietée par l'oeuvre d'art. Mémorial Dani Karavan à Portbou" sota la direcció de Bruno Queysanne (Éditions de l'Espérou, Montpellier, 2015).

Amb la presència dels autors  Guy Desgranchamps, Patrick Thépot i Fréderique Villemur, d'Éditions de l'Espérou de Montpellier.

Presentarà el llibre l'arquitecte Jordi Casadevall, assessor de la UNESCO en temes de Patrimoni, col·laborador habitual de l'arquitecte italià Andrea Bruno i professor de projectes a l'Escola d'Arquitectura La Salle de la Universitat Ramon Llull.

L'acte tindrà lloc a Portbou, el dissabte 18 de març  de 2017, a partir de les 19:30h del vespre, al restaurant Portbou Cafè (Carrer Frederic Marés, 9) de Portbou, on es farà una  degustació de "tapes".

Informació del menú de degustació (descarregar enllaç)

Aforament limitat.

<<  <  Juny 2021  >  >>