1r Concurs INSTAGRAM Una Comarca de Museu DIM2015

1er Concurs d'Instagram

#comarcademuseu

Celebra amb nosaltres el Dia Internacional dels Museus #DIM2015

Del 16 al 18 de maig els museus d'Una Comarca de Museu us convidem a participar etiquetant les vostres imatges dels museus, les exposicions i els actes programats a Instagram amb l'etiqueta #comarcademuseu

1er premi:

la millor foto escollida pels responsables dels museus guanyarà un àpat per a dues persones al Restaurant Grills del Molí de l'Escala i un passi gratuït per tot un any als 8 museus de la xarxa UCM

Més premis:

Sortejarem entre tots els participants 16 packs de 2 entrades als 8 museus de la xarxa UCM

Una Comarca de Museu és una xarxa de museus de l'Alt Empordà formada per:

Museu del Joguet de Catalunya. Figueres

Museu de l'Empordà. Figueres

Ecomuseu - Farinera. Castelló d'Empúries

Museu de la Tècnica de l'Empordà. Figueres

Museu d'Arqueologia de Catalunya - Empúries. L'Escala

Espai Cultural la Ciutadella. Roses

Museu de l'Anxova i de la Sal. L'Escala

Museu Memorial de l'Exili. La Jonquera

-----------------------------------------------

Bases del Concurs:

La xarxa Una Comarca de Museu convoca el 1er Concurs d'Instagram sota l'etiqueta #comarcademuseu a través de la xarxes socials i amb les següents bases de participació:

1. Per a poder participar al concurs caldrà concursar a través de l'aplicació Instagram enviant una fotografia relativa als museus participants, les seves exposicions o als actes celebrats amb motiu del Dia Internacional dels Museus en aquests centres.

2. Per participar a través d'Instagram caldrà etiquetar la publicació amb l'etiqueta #comarcademuseu.

3. Ens reservem el dret a retirar del concurs les participacions que no compleixin els requisits o que siguin ofensives o inadequades segons el nostre propi criteri.

4. Cada participant pot enviar tantes fotografies com desitgi, però només comptarà una única participació per usuari per al sorteig.

5. Les dates de vigència del concurs seran del 16 de maig al 18 de maig, ambdós inclosos. Una Comarca de Museu es reserva el dret de modificar aquests terminis si així ho creu convenient.

6. El guanyador del concurs es decidirà per votació dels responsables dels museus membres de l'associació.

7. El guanyador rebrà un àpat de cap de setmana per a dues persones al Restaurant Grill del Molí de l'Escala i un passi gratuït (d'un any de validesa) per als museus de la xarxa UCM.

8. La resta de premis es decidiran per sorteig, escollint aleatòriament entre tots els participants.

9. Els guanyadors rebran: 1 pack de 2 entrades gratuïtes vàlides durant un any per a un dels museus de la xarxa UCM. Es sortejaran un total de 16 packs (2 per museu).

10. La organització es reserva el dret a modificar aquestes bases, ampliar els premis si així ho considera o a declarar-los deserts, explicant-ne els motius als participants.

11. Una Comarca de Museu contactarà amb els guanyadors del concurs a través d'Instagram i els premis s'entregaran personalment.

<<  <  Setembre 2021  >  >>