APP del MUME

Div, 14. Març 2014 - Diu, 30. Març 2014
Altres Activitats Històric

EL MUME POSA EN FUNCIONAMENT UNA APLICACIÓ PER A DISPOSITIUS MÒBILS

El Museu Memorial de l'Exili (MUME) de la Jonquera acaba d'implementar una aplicació per a dispositius mòbils a fi de fer més accessible la seva informació i està disponible per a dispositius Iphone/ Ipad i Android.

En aquesta aplicació, que funciona en català, castellà, francès i anglès, depenent de la configuració lingüística del dispositiu, s'hi pot consultar una adaptació del lloc web del MUME (www.museuexili.cat).

Amb la instal·lació de l'aplicació, es pot accedir a gran quantitat d'informació sobre el museu, com la seva ubicació, les activitats proposades, les exposicions actuals i també les passades i futures. Algunes parts de les aplicacions, sobretot les que donen informació més actualitzada, estan connectades al web del museu i requereixen una connexió a Internet.

L'aplicació es pot descarregar fàcilment i de manera gratuïta des de Itunes per a dispositius Iphone i Ipad i des de Google Play per a dispositus Android.

<<  <  Juny 2022  >  >>