Dis, 5. abril 2014
Altres Activitats Històric

Portbou, dissabte 5 d'abril

Hora: 13h.

Lloc: Sala Walter Benjamin (Av. Barcelona 7, Portbou)

La Presentació de la Revista "La Maleta de Portbou" serà a càrrec de  JOSEP RAMONEDA.

Prèviament, a les 12 hores, des de l'estació, ruta Walter Benjamin i Portbou i visita al Memorial Karavan, comentada per Jordi Font (director del Museu Memorial de l'Exili, La Jonquera) i Joan Gubert (cronista de Portbou).

A les 14 hores, dinar-tertúlia amb Josep Ramoneda i moderada per Jörg Zimmer (Director de la Càtedra Walter Benjamin, Memòria i Exili)

Inscripcions a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.@Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Organitza la delegació de la Fundació Catalunya Europa a l'Empordà. Amb la col·laboració de l'Ajuntament de Portbou, la Càtedra "Walter Benjamin, Memòria i Exili", de la UdG,  el Consorci Memorial Museu de l'Exili.

<<  <  Gener 2021  >  >>