SOM CULTURA 2022 - Visita al MUME i als búnquers de la Jonquera

Altres Activitats Històric

SOM CULTURA - Visita al MUME i als búnquers de la Jonquera

Dissabte, 12 de novembre de 2022, d'11 a 13h

En el marc del programa Som Cultura del Patronat de Turisme Costa Brava i Pirineu de Girona (Diputació de Girona), el MUME proposa una visita a l'exposició permanent i a dos dels búnquers de la Jonquera construïts el 1943 per l'exèrcit espanyol com a defensa fronterera.

*Activitat accessible per a persones amb mobilitat reduïda

*Activitat recomanada per a tots els públics

Punt de trobada: MUME (Museu Memorial de l’Exili) C / Major, 43-47 17700 La Jonquera

Més informació sobre la resta del programa cultural de "Som Cultura" al web del Patronat de Turisme.

Aquest novembre viu experiències úniques amb el #somcultura a #incostabrava i #inpyrenees

Prop de 40 propostes per gaudir del patrimoni i el territori de Girona us esperen!

El MUME proposa una visita al museu i a dos búnquers.

Consulta les diferents propostes aquí.

Clip promocional

Som Cultura, el mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu de Girona, arriba a la seva setena edició per oferir propostes genuïnes ofertes per les entitats i empreses associades al Club de màrqueting Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. En aquesta edició, el festival proposa prop d'una quarantena d'activitats per redescobrir durant tot el mes de novembre l’àmplia oferta cultural, patrimonial i artística de les comarques gironines.

Organitzat pel Club de Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Som Cultura pretén estimular l’interès i el consum cultural tant dels habitants locals com dels visitants; donar a conèixer nous productes mitjançant noves fórmules i llenguatges; sorprendre amb propostes culturals innovadores, en definitiva, reivindicar el patrimoni monumental, artístic i tradicional de les comarques gironines.

Una quarantena de membres del Club de Cultura i Identitat, entre museus, ajuntaments, oficines de turisme i empreses del sector cultural gironí, han treballat en xarxa per impulsar les activitats proposades. La programació, que es concentra durant els caps de setmana del mes de novembre, s’agrupa en quatre blocs temàtics: «Espais que són un tresor», «Tastets de cultura», «Tot un món de museus» i «Visites teatralitzades».

<<  <  Març 2024  >  >>