Jornades Europees de Patrimoni 2022 -Entrada gratuïta al MUME

Altres Activitats Històric

Jornades Europees de Patrimoni 2022 - Jornades de portes obertes al MUME

Divendres, 7 - Diumenge 9 d'octubre

Al MUME, amb motiu de les JEP2022, oferirem l'entrada gratuïta els tres dies.

Més informació de les Jornades Europees de Patrimoni 2022 al web del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

JEP 2022: Patrimoni sostenible

Enguany, les Jornades Europees de Patrimoni se celebren sota el lema ‘Patrimoni i sostenibilitat’, proposat pel Consell d’Europa. Amb aquest tòpic, conviden a reflexionar sobre la protecció del nostre patrimoni (material, immaterial i natural) i a explorar l’ús dels recursos en relació amb la seva preservació, en un context marcat pel canvi climàtic. Ens convida a explorar el paper del patrimoni cultural en un futur sostenible.

Amb aquest tema, l’edició d’enguany de les Jornades anima a totes les institucions, entitats i associacions que participen en l’esdeveniment a proposar iniciatives que contemplin l’efecte ambiental de les seves activitats amb la finalitat de reduir o moderar el consum de recursos i la despesa energètica, de minimitzar l’impacte ambiental en la programació i gestió dels diferents projectes patrimonials.

Aquest 2022 les JEP tindran un especial protagonisme a Igualada, Capital de la Cultura Catalana, amb el projecte RECorregutsRutes per descobrir el patrimoni industrial del Barri del Rec d’Igualadarealitzat amb la col·laboració del Museu de la Pell d’Igualada i  l’Ajuntament d’Igualada.

<<  <  Gener 2022  >  >>