Rutes de l'exili 2022 (2). MUME i Cotlliure

Altres Activitats Històric

RUTES DE L’EXILI - UN DIA PER A LA MEMÒRIA

Abril 2022 - Octubre 2022

El Museu Memorial de l’Exili presenta la quarta edició de les Rutes de l’exili. Un seguit de sortides a diferents indrets vinculats a l’exili de 1939, pensades per a usuaris individuals o petits grups: amics, família, parella...

Diumenge 15 de maig

Un poeta a l’exili: MUME, Cotlliure i Antonio Machado

Després d’una breu visita al Museu Memorial de l’Exili, ens desplaçarem fins a Cotlliure, per seguir les últimes passes del poeta Antonio Machado; que va viure les seves últimes setmanes a Cotlliure. Visitarem també la seva tomba, espai que avui dia s’ha transformat un lloc emblemàtic per a la memòria i el record.

Lloc de trobada: Museu Memorial de l’Exili, La Jonquera.

A tenir en compte:

• L’horari previst de les activitats és de mitja jornada (10h a 14h).
  • Cal inscripció prèvia i la realització de l’activitat queda subjecte a un mínim d’inscrits.
  • Els desplaçaments es realitzen en transport propi del participant i el dinar no està inclòs.

PREUS:

Adults: 15€

Joves de 12 a 17 anys: 8€

Gratuït fins a 11 anys

Descompte de 3€ en el preu per a grups a partir de 6 participants.

APUNTA’T

<<  <  Març 2024  >  >>