La visita guiada al Museu s’inicia fent referència a la dimensió universal del fenomen de l’exili per, tot seguit, passar a explicar l’exili de 1939. Per una banda, es fixa l’atenció en les seves causes i, per l’altra, s’aborda lacomplexitat del laberint en el qual van entrar milers de refugiats quan van traspassar la frontera. La veu dels testimonis, amb les seves trajectòries personals i les seves vivències, juntament amb l’exposició permanent del Museu, fan que la visita sigui una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.

La visita, en definitiva, és interactiva, oberta i construïda enfunció del grup.

• - Durada: 1.30 hores
  • - Preu per persona: 5€ / Grups de menys de 20 persones: 100€

Descarregar document PDF amb informació de la visita guiada a l'exsposició permanent.

<<  <  Març 2024  >  >>