Horaris del MUME:

De juny a setembre: de dimarts a dissabte, de 10 a 19h i diumenges i festius de 10 a 14h.

D'octubre a maig: de dimarts a dissabte, de 10 a 18h i diumenges i festius de 10 a 14h.

Tancat els dilluns excepte festius.

Per les festes de Nadal el museu està tancat els dies 25 i 26 de desembre i els dies 1 i 6 de gener. Els dies 24 i 31 de desembre  i el dia 5 de gener, obert amb horari de mati, de 10 a 14h.

Per festes de Setmana santa, els festius (Divendres, Diumenge i Dilluns) el museu obre de 10 a 14h.

El dia 8 i 11 de setembre, festa local i festa nacional, està obert de 10 a 14h.

Preus:

Entrada general: 4 €

Menors de 17 anys, aturats, escolars, grups d'estudiants i docents: Entrada gratuïta

Majors de 65 anys: Tarifa reduïda, 2 €

Pensionistes, carnet d'estudiant i grups d'adults: Tarifa reduïda, 3 €

Visites guiades:

Estan programades per a grups (a partir de 20 persones) i cal encomanar-les, si és possible, amb 15 dies d’antelació. En el cas de particulars, s’ofereix aquest servei gratuïtament l’últim  diumenge de cada mes, a les 11h. Cal fer la reserva per email o telèfon amb la mateixa antelació. En el cas que no hi hagi  un mínim de 10 persones inscrites, la visita s’ajornarà per al proper mes.

Informació i reserves:

<<  <  Març 2024  >  >>